Tennis är livet

Hejsan svejsan!
 
Anledningen till mitt dåliga bloggande senaste veckan har varit jo, tennisen! Har haft träning varje dag efter skolan och har varit så trött efter. "Livet" kom emellan, som William Spetz sa i någon av hans gamla videos nån gång. Näe, men nu ska jag inte ligga på latsidan. Ska försöka langa fler inlägg!
 
I fredags var jag i alla fall med på första tennismatchen. Inte för att spela dock.. Jag har ännu inte varit med på 10 träningar, vilket är varför jag inte fick spela. Jag ska nog säga att jag hade tur den gången alltså, det var 40 grader ute!!! Den här veckan har varit något otroligt varm. Har blivit nominerad för The Ice Bucket Challenge, och jag hoppas på att jag får chansen att utföra det snart, hah!! 
Såhär kan det se ut en tidig lördagmorgon när man går mot skolan för tennisträning...

Kommentera här: