I luv u Amerika

Hemma från ännu en dag i paradiset (skolan). Alla freshman och sophomores har haft nån sorts testing så igår och idag har varit lite random i skolan, och inte gjort så mycket heller. Jag håller på och ser filmen Young Frankenstein för tredje gången i skolan nu haha. Har man samma lärare i två ämnen och dom inte kommer på nåt annat att göra för att fylla in sina andra lektioner så blir det väl så.

Alltså åh nu så här lagom till slutet på utbytesåret så har jag börjat snacka med fler amerikaner i skolan, och få fler amerikanska vänner, vilket är lite synd nu när man håller på och ska lämna landet. Men men, man får väl hitta på nåt sätt att hålla kontakt med alla när man kommer hem sen.

Snart åker min vmamma och jag och handlar lite grejer på Target så det blir slutet på det här inlägget. 

Baj baj!
Gracie och jag under lunchen idag ahha

Kommentera här: