18 år i Vegas

Sitter hemma och kollar igenom bilder från den sista månaden i USA. Tänkte att jag publicerar lite bilder från det. Lovade också i ett inlägg att göra det i slutet, men det blev aldrig av hehe. 
 
Galet att nya utbytesstudenter till USA redan börjat åka iväg på sina äventyr. Är lite avis på att dom har allt det där framför sig haha. 
 
Här är bilder från min födelsedag i Vegas. Jag hade först en liten fest med mina närmsta kompisar. Kunde verkligen inte ha bett om bättre vänner där. Det var en otroligt kul kväll, saknar det. 
Dagen efter, på min faktiska födelsedag, gick pappa, Karin och jag runt på The Strip. Sen åt vi middag med min värdfamilj på Hard Rock Cafe. Efter det gick vi runt lite till, såg på Bellagio fontänen osv. 
(Spelade förstås inte påriktigt, man måste vara typ 21 för det där haha)
 
-- Kommer med mer bilder om nån dag. Hejsvejs!

Kommentera här: