Kinamat är mums

Nu har jag mejlat med min värdmamma i ungefär en månad och även växlat ett par mejl med värdpappan under ett par veckor. Min pappa har också mejlat dom och fått svar. Allt känns jättebra och jag ser fram emot Augusti så mycket! Mina värdföräldrar verkar så roliga och trevliga. Dom är ganska unga så det känns som att dom också har det lite enklare att förstå sig på mig som är en sån där icke färdigutvecklad tonåring. Mamman och jag har också massor med saker gemensamt vilket är kuligt, hoho. 
 
Jag måste klura ut hur man länkar andra bloggar på bloggen här också. Var längesen jag bloggade och verkar som om saker och ting har förändrats sen på blogg.se sedan jag var tolv. Och bloggdesignen, hur fixar man en sådan? Okej, det är inte direkt någon brådska men jag är otålig med allt. Jag vill att det ska bli sommarlov nu. Det är inte ens två månader kvar till avslutningen!! Yääääy! 
 
Jag är på så bra humör bara. Det är soligt och varmt ute, sommaren är snart här och på utbytesfronten känns allt så braahh! Yeeeee.
Oj så fin bild, låål. Vadå gult hår? Vad stelt det känns att lägga upp det här, men ja, så här ser jag ut när jag äter. Eller SÅG ut. För två år sedan. Sommarlovet 2012 i Köpenhamn. I sommar ska vi dit igen. Åh vad jag älskar Ströget och kinamatslådorna. Sommar ♥
1 Alicia:

skriven

Hej, har du lust att länka min blogg så länkar jag din hihi :) Vad åker du med för organisation med förresten? :)

Svar: Absolut, jag länkar dig! :)Jag åker med Explorius men i USA har jag CHI (Cultural Homestay International). Vilken organisation åker du med? :)
vegasbebis.blogg.se

2 Alicia:

skriven

Har länkat dig med nu :) Jag åker också med Explorius fast med ICES i USA då :)

Kommentera här: