Dag 2; Sightseeing i NYC

Detta var alltså skrivet förra torsdagen 2014-08-14
 
Somnade vid halv 9 igår kväll ungefär, men vaknade av mig själv vid halv 6. Var rätt skönt faktiskt för var pigg och var inga problem att gå upp kl 6 när vi hade väckning. Sedan klockan 8 åkte vi in till Manhattan i New York City och hade sightseeing, vilket var sjukt kul och intressant! Tror vi fått se det viktigaste som finns att se i New York. Imorgon åker vi in igen och blir nog mest shopping, men vi funderar även på att åka upp och se utsikten från Rockefeller Center. Här kommer i alla fall ett litet bildspel från dagen! Wihooo!
 
Titta, äpplena glänser!! Men dom var riktiga!!!
Såhär ser vårat hotell ut om man kollar genom ett blött bussfönster
Central Park
Central Park
Alice i Underlandet i Central Park
H.C. Andersen-staty i Central Park
Central Park
Taxi, taxi!!
Värsta höga byggnaden som fortsätter upp till molnen ;) (nej vadå inte moln...?)
Klassisk "Jag står vid Time Sqare"-bild
Klassisk "Jag står vid Time Square men tar bilden själv så jag syns inte"-bild
Weeeyy skyskrapor
Yep, surprise, jag åt hamburgare och pommes frityr till lunch
Viktigast av allt är ju att besöka Vänner-huset!!!
Och här står vi; SigneFeliciaAmanda och jag!
Skyline
Lite halvt sudding bild på en del av Chinatown...
Frihetsgudinnan
Amanda, jag och Signe
Nya World Trade Center
Passionfruktsisglass!
Sjukt coola tårtor någonstans i ett bageri i New York
... och cupcakes!!
 
 
 
1 Anonym:

skriven

T.o.m äpplena glänser i NYC, waaaaaoow!!! haha :p

Svar: Visst är det fantastiskt!?
vegasbebis.blogg.se

Kommentera här: