Dag 4; tankar efter SLC

Ååå, imorgon åker jag till Vegas och får träffa min värdfamilj!!! Det är helt sjukt galet, jag fattar inte att tiden har gått så fort. Jag är så exalterad och nervös, men nervös på ett bra sätt.
 
Dagarna i New York har varit fantastiska. Soft Landing Camp var sjukt bra, träffat massa goa människor och haft så kul! Nästan så att man inte vill åka härifrån nu, men ändå vill jag förstås för ser fram emot utbytesåret och att få träffa min värdfamilj så mycket! Jag kommer att lägga upp bilder från dagarna i New York. Skrev ett inlägg i förrgår som jag kämpade med en bra stund, men när det väl fungerade så råkade jag publicera det på fel blogg. Det gjorde mig lite frustrerad då så jag orkade inte kämpa med det då någon mer haha. Men jag ska ordna det, så bilder på allting kommer! Och ska berätta mer!
 
Någonting jag finner konstigt redan nu är förstås just tidsskillnaden mellan här och Sverige. Känns så himla konstigt att när jag kommer hem varje kväll mellan 7-8 så ligger alla där hemma och sover. Men det kommer man väl vänja sig vid. Kommer ju inte ha så mycket kontakt med där hemma nu på början, vilket också kommer att bli konstigt. Det känns skumt att tänka på, att inte ha så mycket kontakt. Detta är ju just för att "ha båda fötterna" här liksom. Eller nåt. Det är i alla fall vad dom på Explorius har sagt på alla möten, haha. Men ja, sånt ska man ju känna efter själv vad som funkar bäst. Typ. Jag vet inte. 
 
Men åhh, jag är så galet taggad inför imorgon!!!! Fattar inte att det händer, aaahh!!
Skyline i bakgrunden, ack o ve. Vackört Explorius-band runt halsen också, den skulle ju såklart också vara med...

Kommentera här: