Home of the Mustangs

Tänkte skriva lite om min skola i USA! Skolan jag ska gå på heter Shadow Ridge High School och vi är "home of the Mustangs", yeee! Här på hemsidan till min skola kan man se bilder på hur det ser ut. Tycker det ser så fint ut med bergen i bakgrunden!! I skolan är det runt 2500-3000 elever och vi är många utbytesstudenter som ska gå där. Min värdmamma berättade att dom hade 35 utbytesstudenter sist, vilket inte är lite! Men det blir kul, har redan snackat med några utbytesstudenter som ska gå i samma skola som mig så det är roligt! Jag har dock ingen aning om jag blir junior eller senior för alla säger verkligen olika.
 
På skolans hemsida kan man även se en liten text som nya rektorn till min skola har skrivit, jättegulligt! Och blir mer pepp på att gå där efter att ha läst det. Han skriver om hur han vill att alla ska få en riktig high school experience och att vi ska känna stolthet över att ha på oss skolans färger. Känns så amerikanskt och känner redan av the high school spirit här bortifrån, haha! Ser fram emot det här året!  
1 Stina Heed:

skriven

Det måste vara skönt att ha andra utbytesstudenter att prata med :D Jag undrade om du kunde länka mig bland dina länkar? Jag ska till England nästa år och jag vet att det inte finns så många utbytesstudentbloggar om England så försöker synas så mycket som möjligt :)

Svar: Ja, det tror jag blir bra :DÅh, vad kul med England! Länkbyte? Länkar dig nu!! :)
vegasbebis.blogg.se

2 Natalie:

skriven

Hej, här kommer en till 15/16 utbytis, jag har länkat dig i min blogg, hoppas det var okej annars är det bara att säga till, du får också jättegärna länka mig på din blogg, jag åker till USA nästa år om allt går som planerat :) Ska bli kul att följa ditt år i vegas :)

Svar: Hejsan! Åh vad kul att du också planerar att åka :) Tack, det är absolut okej att du länkat mig! Fick dock inte med länken till din blogg här så om du ser detta, skriv gärna länk så länkar jag absolut tillbaka :)
vegasbebis.blogg.se

3 Natalie:

skriven

Natalieinthestates.blogspot.se

Tack så jättemycket ska bli kul att följa ditt år :)

Kommentera här: