Peanut butter and jelly sandwich

Idag har jag haft min andra tennis-träning. Det var sjukt kul. Vi övade på att köra match mot varandra, men inte förrän under min andra match förstod jag vad som hände, haha! Nu börjar jag i alla fall komma in i det och det känns jättebra. Jag ska på ett pool party på lördag, och det är en tjej från tennisen som bjöd mig. Hon var jättesnäll och skjutsade hem mig efter träningen igår.
 
Annars idag har jag umgåtts med två andra utbytesstudenter; en tjej från Nya Zealand och en kille från Mongolien. Dom bor hos samma värdfamilj så vi var hos dom och sen gick vi till en pool som är i deras neighborhood. Dom är jättesnälla och roliga!
 
Det är verkligen skönt att lära känna folk från skolan nu innan skolan börjar på måndag. Just nu sitter jag på soffan hemma bredvid min värdbror Davis. Vi alla sitter i vardagsrummet och ser på något barnprogram på tv. Mysigt! Hade precis också min första peanut butter and jelly-macka som min värdmamma gjorde åt mig. Så gott! Yuuum! Jag kommer att gå upp så mycket i vikt här... Woho!!! 
 
 
1 Emma Green:

skriven

Ååååh och pbj-mackan är också skuren i mitten som i filmerna! Va härligt det ser ut som att du har det! Hoppas allt är bra! Hur är vädret just nu? Sol? Molnigt? Det är väl inte kallt för då skulle du väl inte ha shorts, eller har du blivit Mr. Goddard som går runt i shorts no matter what season? :D

Svar: Heej Emma!!! :D
Det är sooool och typ 34 grader just nu, så ganska varmt. Haha, nä ingen är som han, one of a kind that man is! Hoppas allting är bra med dig med och att du fått en skön start på andra året! Kram!!!! :D
vegasbebis.blogg.se

2 Linnea Fant:

skriven

tjenamos. Det verkar som om du har det toppen, härligt:D Superkul att läsa din blogg. Intresant att läsa om hur du lever där borta. Ser fram emot att läsa din blogg det här året. :D och jag tycker det är spännande hur skolan fungerar där:)
har du hittat ngn cool affär som inte vi har? Jag hade shoppat aldeles för mycket om jag var i USA:p ;)
Hälsa USA från mig. Kram :)<3

Svar: Tjenamos Linnea!! Underbart, ska börja använda 'tjenamos' haha! Vad kul att du gillar det du seeer!! Tjaa dom har Forever 21 och Old Navy till exempel, men än så länge har jag inte hunnit shoppa så mycket så har lite dålig koll :D
Hälsa Sverige och din familj från mig, kramkramkram!! <3
vegasbebis.blogg.se

Kommentera här: