Vegas bebis!

Då är jag alltså äntligen i Las Vegas!! (Tack för rubrikidén Dante! ;))
Har varit här i tre dagar nu och jag trivs redan jättebra med min värdfamilj. Dom är så snälla och roliga. Mina värdbröder är så söta och aahh, känner att jag verkligen klickar med familjen!
 
På flygplanet satt jag bredvid ett jättetrevligt gammalt par som jag pratade med under hela resan från Philadelphia till Las Vegas. Det visade sig att kvinnans farmors mor kom från Sverige! När vi gick av planet hjälpte dom mig att hitta till stället där man får sitt bagage. Så gulliga!
 
På flygplatsen mötte jag min kontaktperson, en annan utbytesstudent och min värdfamilj som hade en jättefin skylt och ballonger till mig!
 
På vägen hem från flygplatsen såg jag lite av The Strip, vilket var rääätt häftigt. Har inte tagit så jättemånga bilder här än, men några kommer här. Hittils har vi ätit tillsammans, satt ihop pussel, hoppat studsmatta, ätit froyo och varit i min skola och valt mina lektioner. Har valt så roliga klasser, ser fram emot skolan! Känner att jag har fått en skön, mjuk start här i Vegas, vilket känns superbra. Lööv it here!
 
1 Emma syster!:

skriven

Åååååh vad kul med bilder!!! Du ser ut att ha det bra :) <3

Kommentera här: