90 dagar kvar

Det är idag 90 dagar tills avfärd. Jag fick igår reda på att jag har fått sommarjobb på en förskola, vilket är perfekt. Första sommarjobbsveckan är dock under samma vecka som min sista vecka i skolan är... Får se hur detta löses då, haha. Vet inte hur jag tänkte när jag i min ansökan skrev att jag kan just den veckan. Slarvigt. Nåväl, det löser sig.
   Nästa veckas söndag är även det sista avresemötet med Explorius. Det börjar alltså närma sig. Ganska ordentligt till och med. Det är bara tre månader kvar. Tre månader. Sjukt läskigt. Ärligt talat är det längsta jag varit hemifrån utan någon från min familj tio dagar. Nu ska jag vara iväg i tio månader (?!). HAHA. Nej men, hehe, det här kommer att gå jättebra. Vad har jag gett mig in på...
   Fast jag ser förstås fram emot det sjukt mycket. Det är sjukt läskigt, men jag längtar som in i skogen. Eller ut ur skogen. För jag ska ju bort från Sverige och mot öken. Så jag längtar som ut ur skogen. Jag ser fram emot att gå till Walmart. Där ska det tydligen vara en massa konstiga människor. Där passar jag nog in, tihi.

Kommentera här: