Knas med vloggen

Så, som vissa nog har märkt så står det nu att vloggen är privat, och det är pga att vissa saker vi pratar om kanske kan misstolkas så jag valde att göra den privat ifall att någon t.ex. från min skola här skulle se. Det är inte så att vi säger någonting "offensive", men jag vill ändå vara på den säkra sidan hehe. Tänkte inte på det först när jag laddade upp videon. MEN, för dom som vill se kan jag dela med om jag har mejladressen till er som ni kan använda på youtube. Så den lösningen har jag! Om ni känner mig och har mig på Facebook och vill se, skicka ett meddelande eller annars så är det bara att kommentera här och lägga till din mejladress så kan jag dela med dig. (Din mejladress publiceras inte i kommentaren om du skriver den i email-rutan). Förlåt för att det tagit mig sån tid innan jag skrivit och förklarat! 

Ska skriva fler inlägg snarast om mer uppdateringar och bilder på livet. Kram!! :)
1 Linnea från Malmö:

skriven

Jag vill gärna se videon. :D

Svar: Okie, skall ordnas :D
vegasbebis.blogg.se

Kommentera här: