Dag 70 i Vegas

Åh idag var jag och gymmade. Det var fantastiskt, har inte rört mig på ett par veckor nu efter att tennisen tog slut. Blir konstigt när man är van vid att göra nåt fysiskt varje dag. Senare åkte Ashley (min vmamma) och jag till the World Market. Hittade massa svenska godsaker som jag köpte! Köpte även födelsedagspresent till min polska kompis Marlena som ska ha födelsedagsfest idag. 
 
I veckan gick jag på audition till the school play, men jag kom inte med. Åh, hade varit så coolt att vara med!! Nåväl. I teatern så håller vi nu på och ordnar inför ett haunted house vi ska ha nästa torsdag. Det kommer bli superkul, jag ska vara där med och skrämmas.
 
Halloween börjar synas mer och mer här. Ashley, pojkarna och jag åkte och kollade på ett hus som hade helt galna dekorationer med musik och allting! Det var rääätt häftigt! Nästa fredag håller min organisation också en halloweenfest. Det blir kul, vi ska klä ut oss och allt. 
 
Annars har vi fått våra quarter betyg nu så allt ska ha varit inlämnat. Veckan har varit rätt långtråkig i skolan då en massa elever, mest juniors, har proficiency testing, vilket gör att vissa lektioner har man som utbytesstudent ingenting att göra för vi inte kommer graduatea här.
 
Planerar att göra en vlogg imorrn med Amber då hon och hennes vmamma kommer över för att se på The Walking Dead tillsammans med oss. Har planerat att göra vloggen ett tag nu och svara på lite frågor, därför jag inte svarat på dom än. Men det ska komma i en vlogg! Tihi! 
 
Så nu har alla i Sverige höstlov alltså. Det låter härligt. Men nu kommande månaden kommer vi ha massa lediga dagar under veckorna så blir korta veckor. Har ingen skola nästa fredag för det är Nevada Day, och efter det är vi lediga måndagen och tisdagen också, men kommer inte ihåg varför haha. Så blir en femdagarshelg! Ser mycket fram emot det. Och senare tar jag tre dagar ledigt i november från skolan också för Amber, Sofia och jag ska till Disneyland!! Så taggad!
Sabrina, jag och Vinícius efter bio i veckan
Jeannette (Tyskland) och Vilma (Finland) under Psykologilektionen när hela klassen (förutom vi) hade proficiency testing
 
 
 
1 Emma syster!:

skriven

Du hittade glögg!!! Underbart!! :D

Kommentera här: