Homecoming & Home Game

Igår var det hemmamatch i amerikansk fotboll igen så var där med ett gäng vänner. Innan det var mina norska väninnor Thea och Miriam hos mig och vi åt pizza och gjorde oss redo inför matchen. Hade det jättekul! Dom är så snälla och roliga och goa! Vår skola förlorade, hahaha.
Förra helgen åkte Sabrina och jag hem till Vinicius och överraskade honom med en pizza och en biljett till vår homecoming. Han går ju i en annan skola och vi kan ju inte gå utan vår hela trio, duuh! Vi tyckte vi skulle vara lite roliga och skrev något litet i pizzakartongen. Haha!
Så nu är alla i full gång med att bjuda folk till homecoming. Senare den här veckan skulle Vinicius ha payback och bjöd mig till hans homecoming á la americano! Nu har vi visst blivit lite amerikaniserade hehe. Så kul! Så idag ska vi till hans skolas homecoming med några andra kompisar från den skolan. Woop! Synd dock att Sabrina är i Kalifornien. Eller ja, synd för oss, kul för henne förstås. ;)
Haha jag orkar inte, det här kortet kom med i blommorna. När man tar ut apan så börjar den göra massa apljud...

Kommentera här: