Pappersblummä

Idag har jag haft US History, Film Studies, Art och Teater, så idag var min roliga estetdag i skolan. Teatern var min favoritlektion idag då en tjej och jag fick visa upp en scen vi jobbat på där vi använde oss av masker vi skapat. Det var kul!
 
Efter skolan gick jag hem och skypeade med mamma för första gången under min tid här. Vi har ringt osv förut men inte pratat och sett varandra. Måste erkänna att jag blev väldigt emotionell av det. Tror det blir så när man väl ser personen påriktigt som man inser hur mycket man saknar en. Så är det (tydligen) i alla fall för mig.
 
Trots detta vet jag hur värt det är att få vara här och jag skulle inte vilja åka hem för någonting just nu, jag har det så bra och träffar så många underbara människor. Och det känns hemskt att en del redan åker härifrån i Januari. Jag kan inte ens tänka mig hur det kommer att vara att åka hem i juni och lämna alla människor och det här livet. Det är verkligen ingenting man kan komma tillbaka till igen, någonsin. Jag vet ju att jag kommer att komma tillbaka till mitt liv i Sverige, men det här kommer jag aldrig att få tillbaka. 
 
Jag är hur som helst så glad över att vara här, och över alla jag träffat hittils och allt jag fått uppleva och lära mig. Två månader har gått fort. Jag vill inte ens tänka hur fort resten av tiden kommer att gå. Men det är bara att njuta av allt så mycket som möjligt, för det är det jag är här för! Finns rätt så gott om tid för det fortfarande. 
 
Ha det bra alla hemma i Suecia! Saknar er!
Gjorde den här fina pappersblomman i art idag, löl. Poserar med den dåhhh. 
 
1 tova:

skriven

Vilka lärare har du i history, art och film study?:D

Svar: I history har jag Mr. Verb (ny lärare), i Art har jag Ms. Reese och i Film Studies Mr. Carosone (han är bäst!!). Hade du någon av dom? :D
vegasbebis.blogg.se

2 Emma:

skriven

Vi saknar dig!!! Men se verkligen till att ta vara på tiden där, vi här hemma i Sverige är kvar när du är klar där borta!

Svar: ❤️❤️
vegasbebis.blogg.se

Kommentera här: