Shadow Ridge Homecoming 2014

Förra helgen var det alltså homecoming i vår skola. Vi var ett stort gäng på runt 25 personer som åkte till en park och tog massor med bilder. Sen åkte vi till TGI Fridays och åt tillsammans och det slutade med att vi åkte till självaste dansen. Det var jättekul! Men måste säga att dansen inte var den roligaste delen ens haha, förväntade mig mer typ. Det enda var att dom hade en DJ i skolans kafeteria med massa musik som allt lät likadant. Massa remixar på låtar och ja, svårt att dansa till typ?? Men när jag tänker på homecoming tänker jag alltid på prom-scenen i Napoleon Dynamite haha. Men vi hade kul i alla fall! Så här såg dagen ut (förutom själva dansen för det glömde jag ta bilder ifrån, höhö, men ska se till att det kommer bilder från Prom i vår).
Mitt ride gäng; Vinci, jag, Ella (Finland), Sabrina och Thea
Söta Thea från Norge
Vinci's Angels, hahah
Med Sabrina
Jeannette från Tyskland och jag, tagen med hennes mycket bättre kamera haha
Hela gänget
Inne på TGI Fridays, hahah charmig bild...

Kommentera här: