Shopping, picknick och en födelsedag

I lördags åkte jag med Sophia, Amber och Mirei och köpte homecoming-klänningar. Hittade en som jag var miiiiket nöjd med. Bilder kommer sen när vi fotat från homecoming, mwihihi. Homecoming är den 18:e oktober och det är flera som blir utbjudna redan. Det är jättekul att se. För lite över en vecka sen på fotbollsmatchen hade cheerleadersarna stora skyltar då en kille bjöd ut en tjej. Så kul att se!! 
 
Senare på lördagen hade vi picknick med lite kompisar. Det var supermysigt! Vi åt, lyssnade på musik, spelade volleyboll och pratade. Jättehärliga människor! 
 
Ser så mycket fram emot homecoming! Den här veckan ska min värdmami och jag gå och kolla efter skor som jag kan ha till homecoming. 
 
Viktigt som hänt idag är dock att min mamma hemma i Sverige fyller år. Grattis maailman paras äiti, saknar dig jättemycket!! Hoppas du har haft en jättebra födelsedag!! ♥
Sophia (Tyskland, jag, Amber (Nya Zeeland) och Mirei (Japan)
Brandon, Tony (Mongolien), Amber, Vinci (Brasilien), Sabrina (Brasilien), Mirei, Sophia & jag
Grattis världens finaste mamma

Kommentera här: