Californication

Igår kom vi hem från Kalifornien. Vi (min vfamilj och min kompis Thea) var i Palm Desert och bodde på hotell och solade och badade. På vägen hem gick vi på zoo och så förstås Chick-Fil-A, som vfamiljen min älskar så mycket. Älskar deras milkshakes också, yuum! 
 
Nu kan jag checka av Spring Break i Kalifornien från min bucketlist, haha. Okej jag har ingen bucket list, men jag behöver göra en. Har bara två och en halv månad kvar. Jag vill inte komma hem och komma på att det finns en massa saker jag hade kunnat göra som jag inte gjorde. Men ja, nu kan jag adda "Spring Break in Cali" till min bucket list och bocka av det. 
Chick-Fil-A är sååå gott!
Fina Ashley och Thea målar påskägg
Linc, Chris och Davis målar också! Haha Lincs fina miner i typ alla bilder...
En av våra pooler vid hotellet
Frukost ute tihi
Sen var vi på zoot! Pojkarna åkte förstås karusellen
Zebror är så vackra!
Pet zoo
Folk som klappade girafferna

Kommentera här: