Prom 2k15

Prom var för ungefär en och en halv vecka sen nu. Det var en så kul amerikansk upplevelse! Min prom date var Josh som jag lärt känna mest genom min algebra class, men vi har tre klasser tillsammans. De andra i min prom grupp var Sabrina med Chris, Hannah med Chase och Madi med Leopoldo.
 
Det började med att vi möttes i en park för att ta bilder, sen åkte vi och åt middag i en Grekisk restaurang, och sen drog vi till dansen. På dansen var det som i amerikanska filmer där dom announced prom queen och prom king. Det var rätt kul att se. Det var kul att dansa hela kvällen sen också, innan vi till sist drog hem till mig med ett gäng och hängde och såg på en skräckfilm. Alla drog hem vid typ 1 på natten. En hääärlig kväll helt enkelt!
Josh sätter på mig min corsage
Josh och jag
Lite suddig bild på min corsage
Las chicas; Sabrina, Madi, jag och Hannah
The boys; Josh, Chris, Chase och Leopoldo
Jag och Hannah
Sabrina och jag
Världens sötaste bild på Chris och Sabrina 
Josh och jag coola som få
Hela gänget
Bond-bild

Kommentera här: