Yosemite Trip Pt. 1

Förra helgen var jag i Yosemite, en nationalpark i Kalifornien, på en tripp organiserad av min organisation CHI. Vi var ett gäng utbytisar från Las Vegas alltså, och så några från Kalifornien, som delade ett hus tillsammans. Det här kommer alltid vara en utav mina bästa minnen från mitt utbyte, helt klart. Hela CHI-gänget känns som en familj och det var bara fyra helt perfekta dagar. 
 
Första dagen körde vi i ungefär 9 timmar för att komma dit och på kvällen hängde vi alla bara tillsammans. På fredagen åkte vi till själva parken och såg på vattenfall, varav ett utav dem är Nordamerikas högsta. På lördagen snöade det (!!!) och hälften av oss gick och vandrade upp hälvvägs till det högsta vattenfallet. Det var så härligt, trots dimman och snön. Vi såg prärievargar och lodjur. Sen påstod Harald (Norge) och Eli (Nya Zeeland) att dom såg en liten björn också. Den natten satt vi sen uppe och sov bara två timmar. På söndagen fick vi sen säga hejdå till våra nya Kalifornien-vänner efter att ha varit och kollat på enorma träd. 
 
Fantastiska fyra dagar helt enkelt som jag aldrig lär glömma. 
Harald från Norge och jag med den svenska flaggan 
Kurara (Japan), Lucia (Spanien), Sophia (Tyskland), Sabrina (Brasilien), jag, Lauren (Belgien), Bianca (Argentina), Dominika (Slovakien) och Elena (Italien) 
 
Sophia och jag 
Everybody!

Kommentera här: