Happy New Year!

Gott Nytt År!!!!!
 
Det är år tvåtusenfemton nu! Hur galet är det inte?! Tiden går otrrroooligt fort. I år är mitt enda nyårslöfte att komma hem i sommar med lite fler minnen och lite fler kilon. 
 
Nyårsafton spenderade jag med min kompis från Kalifornien. Hon och jag har aldrig träffats förut. Vi började för lite mer än tre år sedan som "pen pals" och blev jättebra kompisar. Varje år efter har vi skickat julklappar, födelsedagspresenter och brev till varandra. Och så skypeade vi rätt ofta, innan jag åkte till USA. Så, av ren slump hamnade jag i staten bredvid hennes stat, så vi bestämde oss för att träffas. Hon och hennes mamma flög hit till Vegas på nyår och så bodde jag med dom två nätter på deras hotell. Första dagen på året spenderade vi hela dagen på The Strip. Det var så mysigt, så glad att dom kunde komma. 
 
Vad kommer det här året med då? För min del betyder det att jag kommer hem till Sverige, och som myndig 18-åring!! Efter sommaren börjar jag tvåan. Fast inte bara det, jag har fortfarande 5 månader kvar av mitt utbytesår. Det är inte slut!! Jag är nästan halvvägs nu, och det är helt galet. I mitt huvud är jag fortfarande inställd på att jag har 10 månader kvar. Det har jag tänkt under hela mitt år, vilket inte är det minsta logiskt. Men jag är sällan logisk i mitt tänkande. Dags att ställa om hjärnan nu tror jag, annars blir det ju lite jobbigt...
 
Så här såg början på mitt år ut i alla fall!
 

Kommentera här: