Life is life, nah naah nah nah nah

Skolan har börjat igen och nästa vecka har vi finals. Usch haha. Så irriterande att terminen inte bara slutar innan jul så vi kunde ha varit klara med det nu och börja på nytt. Det är lite kul dock, anledningen till att vår första termin slutar två veckor efter... Vår hösttermin börjar nämligen två veckor senare än för dom flesta skolorna i USA eftersom vår skoldistrikt inte vill behöva betala för två veckor extra luftkonditionering under början på hösten när det är så varmt.
 
Positivt är dock att torsdag och fredag nästa vecka är halvdagar pga finals. Sen på måndagen efter är det Martin Luther-dagen så vi är lediga!! 
 
Första måndagen i skolan det här året var dock verkligen bedrövligt haha. Jag var så trött, höll på att somna hela dagen. Under sista lektionen dock, vilket var teater, somnade jag. Alla andra övar inför regionals, så jag hade inget att göra. Jag kan inte vara med för att skulle vår teater gå vidare till Internationals så kan jag ändå inte vara med där, då det är under sommaren. När jag kom hem efter skolan den dagen försökte jag läsa en bok med somnade ännu en gång. Herregud. Men det är en del av att komma in i skolrutinen igen!
Disneyselfie med underbara Amber
 

Kommentera här: