Spirit Week and Choir practise

Igår spelade Thea och jag in vår vlogg. Jag ska redigera den och sen publicera den, men min movie maker laggar!! Så måste lösa det... Nu är det också Spirit Week i skolan igen, och igår var det Twin Day, så i videon är Thea och jag klädda i matchande kläder hoho. Älskar allt school spirit-relaterat i skolan. Alltid kul med extra grejer som så många också deltar i! Idag var det "Dress up like you favorite teacher" så en tjej gick all-in och målade på skägg för att se ut som sin favoritlärare haha. 
 
Annars igår hade jag kör. Går dit med Hannah, och nu håller vi på och övar inför körföreställningen. Det är så kul för det är typ "musical theater", så det är lite "musikaligt" för vissa i kören är med i kören för att dom senare vill vara med i musikalen i vår. Vi håller alltså på och koreograferar dans till låtarna. Love it! 
"Gammal" selfie med knasiga Lincoln, så gulle
 

Kommentera här: