Home

Nu har jag varit tillbaka i Sverige i tre veckor. Det kändes jätte konstigt först när jag var hemma, men mest dom första dagarna. Sen har det känts helt normalt. Det är skönt att det är normalt att vara hemma och det är jättehärligt att se alla här hemma igen, som om jag aldrig hade varit borta ifrån dom. 
 
Något konstigt är dock att det inte känns alls att jag varit borta, som att de senaste 10 månaderna var en dröm. Det är jätteskumt. Jag saknar Vegas jättemycket redan och alla människor. Det är fortfarande svårt att fatta att det är helt slut när jag tittar tillbaka. 
 
Jag är så otroligt tacksam för att jag fick möjligheten att åka iväg på utbytesår, och att jag fått uppleva allt jag har fått uppleva. Det har varit det bästa året i mitt liv och kommer alltid att ta stor plats i mitt hjärta. 
 
Year End Camp var otroligt bra med. Med Explorius fick jag alltså åka till Washington DC innan jag åkte hem. Precis som Soft Landing Camp var det ett sååå bra mellansteg mellan att lämna en familj, och ett annat hem, och möta en annan. Det var underbart att få träffa andra utbytesstudenter med andra och liknande upplevelser och diskutera allt, och våra känslor över att lämna hem och komma tillbaka hem. Det var en jättebra sammanfattning på allt som hänt som man nog annars inte hade fått. 
 
Thank you for everything America! I'll be back to see you again.❤️

Kommentera här: