Ball is life

Madison ( en ny tjej i vår skola från Nya Zeeland ), Sabrina, Gabriel ( en ny kille i vår skola från Brasilien ) och jag gick i torsdags kväll och såg på en volleyboll match i skolan. Det påminde mig om hur kul amerikansk fotbollsmatcherna i höstas var. Tycker den säsongen borde vara hela året för det är så kul haha, åh. Saknar det, och den härliga stämnigen.
 
Vi hejade för fullt så hade lite ont i halsen efteråt. Det var en sjukt spänd match. Har aldrig varit intresserad av sport men här har jag flera gånger suttit och skrikit åt tvn eller åt en match i skolan sittandes och kollandes på en sport, haha. Som till exempel en kväll när Chris, Ashley och jag satt och såg på UFC när det var i Stockholm och jag skrek för fullt när svensken förlorade. Men ja, vår skola vann så det var härligt. Volleyboll ser otroligt kul ut!
Gabriel, Madi, Sabrina 
Volleyboll
Gammal bild från UFC matchen, haha
 

Kommentera här: