Promposals and trampolines

Gosh vad det känns som att jag har fullt upp nu för tiden. Två dagar i veckan spelar jag tennis, håller på med andra aktiviteter och jag vet inte vart tiden bara går. 

Igår efter tennisen frågade Hannah mig om jag ville följa med henne till ett trampolinställe med hennes kyrka, så jag hängde på! På kvällen kom jag på att jag inte hade gjort färdigt en psykologiläxa så gjorde klart det och sen sov jag. Dessutom har vi typ haft gäster hela tiden hemma känns det som. Plus så hänger Madi och jag ofta efter skolan hos varandra. Whoa!! 

Nästa vecka är i alla fall Spring Break! Så taggad! Ska åka till Kalifornien med familjen och Thea. Sola hela veckan! 

Btw, folk är fullt upp med sina promposals nu. Här är ett exempel jag såg på parkeringen till vår skola:

Kommentera här: